tirsdag 8. desember 2009

Div mønstrede/retroinspirerte stoffer...

Ute etter noe spesielt? Oversikt over mønstrede stoffer som jeg har tilgjengelig til klær osv. Syr gjerne på bestilling.Endel er vintage/retro. Enkelte av stoffene kan jeg ha begrenset av.












































































































































































































































































































































































3 kommentarer:

CosiFanTutta sa...

Heisan, "fant" deg på sykroken. Så fantastisk mange flotte stoffer. Selger du stoff også, eller bare ferdigsydde ting?

lol sa...

Hei. Selger desverre ikke stoffene. Det er stoffer som jeg har tilgjengelig til evt. bestillinger. :)

Lykkelille sa...

Hei. Det var mange fine stoffer. Når jeg leser innlegget her nå, ser jeg at du ikke selger stoffene, det var dumt, mange av de var så fine! Ønsker deg en fin dag:-)